metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
lit/jon ~lit/jon (Gość)27.02.2020 18:49

http://www.bareja.neostrada.pl/sounds/ile.wav

10


gość ~gość (Gość)27.02.2020 19:21

Niech się chodzić naucza co niektórzy a później na hulajnogę niech wsiadają

31


gość ~gość (Gość)27.02.2020 18:13

Fajna sprawa.. Ale mam własną hulajke która wolę naładować w domu niż ponosić koszty za jej wypożyczenie

30


dsdwdsawfafasg ~dsdwdsawfafasg (Gość)27.02.2020 19:43

Przecież i tak madki będą dawać jeździć swoim "bombelkom", więc ta pełnoletność to chyba na papierze.

22


gość ~gość (Gość)27.02.2020 19:51

To dobrze bo gimbaza by się powybijała na tych deskorolkach.

10


kabaret ~kabaret (Gość)27.02.2020 20:10

Miały być elektryczne autobusy - powstała już specjalna komisja w tym celu - i co mamy HULAJNOGI elektryczne. Brawo Krzysiu.

30


gość ~gość (Gość)27.02.2020 20:44

Wow, jaka atrakcja w Piotrkowie już widzę tabuny ludzi przyjeżdżających do Piotrkowa na rundke na hulajnodze :))))
Tylko stawki takie trochę z du"", bo w Warszawie minuta kosztuje 50gr a myślę, że różnica jest w zarobkach. Dla typowego wynagrodzenia w Piotrkowie stawka max 15gr.!!!
Spokojnie mamy swoje hulajnogi elektryczne :)

50


gość ~gość (Gość)27.02.2020 21:53

Może przydałaby się taka stacja w okolicach WORD - u. Tyle osób przyjeżdża na egzamin.10 minut jazdy 7.5 zł. Lepiej wsiąść w taksówkę.

20


Inżynier ~Inżynier (Gość)27.02.2020 17:09

Decyzja ta może mieć daleko idące, niebezpieczne w skutkach skutki.
1. Chodniki dla pieszych oraz ścieżki rowerowe są u nas w opłakanym stanie. Często jeździmy po płytach betonowych, które są niejednokrotnie uszkodzone, co będzie powodować niszczenie kół pojazdów.
2. Mamy bardzo mało chodników i ścieżek rowerowych z kostki brukowej lub z nawierzchni bitumicznej. Jazda po starych płytach betonowych może obniżać komfort podróży lub nawet doprowadzić do wypadku.
3. W naszym mieście część osób jest nadal nieprzyzwyczajona do istnienia ścieżek rowerowych - następuje mieszkanie się uczestników ruchu, którzy powinni być oddzieleni od siebie. Ruch pieszych, rowerów i hulajnóg w jedym miejscu może powodować kolizje i wypadki.
4. Na wielu skrzyżowaniach (szczególnie Stare Miasto, ul. Słowackiego i ul. Wojska Polskiego) nie ma wystarczającej widoczności dla zapewnienia bezpieczeństwa ruchu hulajnóg i rowerów. Czas reakcji i hamowania może nie okazać się wystarczający, by unikać kolizji z samochodem, w większości przypadków tragicznej w skutkach.
5. Świadomość kierowców naszego regionu jest zbyt mała, większość z nas nie jest przyzwczajona do dużej ilości hulajnóg i rowerów, przez co utrzymanie stałej koncentracji i ostrożności może być trudne i tragiczne w skutkach.
Podsumowując w mojej opinii jako studenta specjalności Inżynieria Komunikacyjna decyzja podjęta przez Prezydenta i Magistrat jest lekkomyślna i może okazać się tragiczna w skutkach. Chcąc zaplusować u młodego pokolenia zaryzykowano możliwością zaistnienia wielu niebezpiecznych zdarzeń, w szczególności wypadków. Rolą władz jest odpowiedzialność za zdrowie i życie mieszkańców miasta. Po tylu wypadkach z udziałem hulajnóg ile miało miejsce urzędnicy powinni głęboko zastanowić się czy warto narażać Piotrkowian na takie ryzyko.

130


Kojot ~Kojot (Gość)27.02.2020 23:51

Zakupić hulajnogi dla Straży Miejskiej bardzo dobry pomysł

91


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat